5

Platforma Partner Premium – 3P

3P zostało stworzone dla potrzeb dużych i małych przedsiębiorstw w celu optymalizacji procesów zakupowych i kosztów. Jest to intuicyjne i łatwe w obsłudze narzędzie wspierające działy zakupów oraz administracji w codziennej pracy operacyjnej przedsiębiorstwa. 3P pozwala zreorganizować i uprościć komunikację oraz zapewnia sprawny i efektywny obieg dokumentów.

2
6
4

Platforma

Standaryzacja asortymentowa z wypracowanym modelem potrzeb zakupowych

Analiza zakupów i jej powtarzalności

Optymalizacja kosztów transakcyjnych poprzez wybór jednego dostawcy

Historia zamówień stale dostępna w formie elektronicznej

Partner

Definiowanie i wdrażanie wspólnie z klientem modelu organizacji zakupów

Dostosowanie elastycznych procesów akceptacji zamówień

Negocjowane warunki handlowe na wytypowane produkty katalogowe tzw. kosze zakupowe

Wyznaczenie uprawnień w ramach udzielonych kompetencji dla pojedynczych pracowników

Premium

Tworzenie centr kosztowych oraz budżetów dla każdego z nich

Raporty cen kontraktowych i jej estymacja w czasie

Minimalizowanie ilości dokumentów i jeden termin płatności

Unifikacja polityki cenowej dla pojedynczych jednostek organizacji

Dostęp do raportów i zestawień finansowych na żądanie – online